Te is hallottál már az immunitás fontosságáról? Gondolkodtál már azon, hogy mi is az az immunrendszer? Érdekel, hogy miként tudod mindenfajta varázsszer nélkül megerősíteni?

A csapból is az folyik, hogy Magyarország mára az egyik olyan ország lett Európában, ahol a koronavírus tombol!

Azért is szeretem a médiát, mert teljesen megbízható és hiteles információkkal szolgálnak 😀, és arra törekednek, hogy megnyugtassák a lakosságot, hasznos tanácsokkal lássák el és ne keltsenek pánikot… 😕 Mindenki egyéni döntésére van bízva, hogy mit néz, kire hallgat és hogyan cselekszik, de azért néha érdemes a dolgok mögé is nézni.

Olvastam egyszer egy kiváló, pontosan ebbe a témába vágó idézetet Duncan Shelley írótól: „Ha valamit igazán el akarsz rejteni, tedd hihetetlenné a létét”.Ennyit az „összeesküvés elméletekről”.

Most pedig nézzük a szigorú tényeket.

Mi az Immunrendszer?
(Forrás a wikiszótár.hu, mert az a médiától egy kicsit megbízhatóbb felület)

Tehát:(FŐNÉV)
A szervezet védelmi rendszere. Nem egy önálló testrész, hanem azok a sejtek,
szövetek és szervek, amelyek az egészség védelmében részt
vesznek.Ebből a fogalomból kiindulva sok féleszervről, testrészről,
szövetekről beszélünk, amelyek részt vesznek a védelemben, és ha az
immunrendszert „izmosítani” szeretnénk, akkor ezeket együttesen
kell erősítenünk.

Miért fontos az immunrendszer megerősítése?
Olyan ez, mint egy erős várfal, ami a külső támadásoktól védi meg a vár lakókat. Vírusok és korokozók mindig is voltak és lesznek is. Ha az immunrendszered erős, akkor sokkal kevésbé van félnivalód, mint annak, akinek gyenge ez a védelmi vonala.

Mikor kell hangsúlyt fordítani az immunrendszer erősítésére?
Ahogyan írtam, mindig is lesznek a szervezet ellen harcba induló vírusok, így a folyamatos erősítés elengedhetetlen!

Hogyan tudod megerősíteni az immunrendszeredet?

  1. Amikor tusolsz, iktass be 10 -10 váltakozó hideg - forró zuhanyt. Persze ha keringési problémáid vannak, akkor előtte feltétlenül kérd ki a dokid véleményét.
  2. Sétálj minden nap a szabadban egy 20- 30 percet. A mozgás erősít, és ha a szabadban teszed ezt minden nap, akkor a szervezeted folyamatosan felerősödik az egyre hűvösebb időjáráshoz.
  3. Szedj probiotikumokat: Ezek kiváló forrásai a joghurtok és kefirek, ha esetleg érzékeny vagy rájuk akkor meg vannak kiváló probiotikum készítmények, keresd meg a neked legmegfelelőbbet. (A probiotikumok jótékony baktériumokat tartalmaznak, amelyek visszaállítják a bélflóra egészséges állapotát)
  4. Ne drogozz és ne igyál túl sok alkoholt, mert az iszonyatosan le tudja gyengíteni a szervezeted.
  5. Aludj eleget és minőséget, mert a pihenési időben a védelmi rendszered is újraépül.
  6. Iktasd ki az „energiavámpír” embereket a környezetedből. Többet tudnak ártani a védelmi rendszerünknek, mint ahogy azt a legtöbben gondolnák.
  7. Táplálkozz egészségesen. Erre a legkiválóbb hely a Gladiátor Bistró
  8. Szedj bőségesen vitaminokat.

Aki ezekre odafigyel vagy jó pár pontot betart közülük, az jó eséllyel ezt a mostani vírus helyzetet is könnyebben átvészeli!

Legyetek győztesek a hétköznapok csatáiban!
Gladiátor Bodnár Ákos